Un abrazo de león


L’abraçada, l’autentica abraçada, és un moment d’intimitat compartida: fusió de dues persones.
I les paraules sobren, per supèrflues...
Hi ha abraçades que no es poden oblidar mai i que queden gravades dins la memòria, abraçades que carreguen a les persones d’energia, que electritzen, abraçades de les que neixen espurnes.
Durant la darrera etapa de la meva vida m’he sentit abraçada, acaronada, per la gent que m’estimo i recordo aquestes abraçades... I són, precisament, aquestes abraçades les que m’han donat la força necessària per mirar endavant.
Recordes les abraçades dels pares, quan de menut t’embolcallaven amb el seu cos... i desapareixien els temors i els dolors i de com la calidesa d’aquesta abraçada et protegia.
Com m’estimo la gent que m’ha abraçat, amb aquelles abraçades tendres, dolces, càlides, plenes de suport, plenes d’amor...!
Hi ha persones a les que no cal dir res, tot està per sabut, senzillament amb una abraçada es segellen les emocions.
I com les teves abraçades són d’aquestes que mai no podré oblidar i com la vida està feta de petits detalls:

Voldria dir-te que t’envio tota la meva força en forma d’abraçada.

Comentarios